Mine sisu juurde

Kohaletoimetamine ja tagastus

Kui kaua minu tellimuse kohaletoimetamine aega võtab?

Pange tähele, et mõned tooted tarnitakse otse EL-ist ja Ühendkuningriigist, mis tähendab, et riigisisene tarneaeg on nende toodete puhul üldiselt 2–8 tööpäeva. Need tarneajad on reklaamitud, kui maksate jaotises „Tarneaeg”.

Riik/piirkond ja Eeldatavad tarneajad

Euroopa: 7–14 tööpäeva
USA: 4–15 tööpäeva
Ühendkuningriik: 5–10 tööpäeva
Kanada: 5–15 tööpäeva
Austraalia: 10–20 tööpäeva
Uus-Meremaa: 10–20 tööpäeva

Pange tähele, et tarneajad võivad olenevalt sihtriigi kohandatud piirangutest erineda. Mõne riigi puhul võivad tarneajad olla pikemad kui meie standardne näidatud tarneaeg.

Tarneajad on vaid hinnangulised ja kahjuks ei saa garanteerida. 

Teie tellimuse võib teile kohale toimetada kas kohalik postkontor või kohalik kuller. Sõltuvalt teie piirkonnast toimetab enamik tellimusi kohale teie kohalik postiteenus, nii et pakk saabub teie tavapostiga. Kui te ei ole kohaletoimetamise ajal kodus, võib postiteenistus jätta teatise kaardi, mis annab nõu, kuidas ja kust saate kätte saada.

Pange tähele, et väljaspool EL-i saadetud tellimustele võivad kehtida sihtriigi kehtestatud tolli-, impordi- ja maksud. Nende tasude eest vastutab saaja ning me ei vastuta tolliprotseduuridest tulenevate lisakulude ega viivituste eest.

Kuidas oma tellimust jälgida?

Pärast kinnituse saamist oodake kuni 2–4 päeva, kuni jälgimisteave aktiveerub. Tellimuse edenemist saate kontrollida, klõpsates tellimuse kinnituslehel jälgimisnumbril.

Tagastab

Tagastamispoliitika

-----

Tagastab
Meie poliitika kehtib 30 päeva. Kui Ostu kättesaamisest on möödunud 30 päeva, kahjuks ei saa me teile pakkuda raha tagasi ega vahetust.

Tagastuse saamiseks peab teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.

Mitut liiki kaubad on tagastamisest vabastatud. Kiiresti riknevaid kaupu, nagu toit, lilled, ajalehed või ajakirjad, ei saa tagastada.

Samuti ei aktsepteeri me tooteid, mis on intiim- või sanitaarkaubad, ohtlikud materjalid või tuleohtlikud vedelikud või gaasid.

Erandid: intiim- või hügieenitoodete tagastamist saab aktsepteerida ainult siis, kui need on suletud ja kasutamata. Seda tüüpi tooted on näiteks juhtmevabad kõrvaklapid, kõrvaklapid, kantavad seadmed ja teatud tüüpi rõivad.

Täiendavad mittetagastatavad kaubad:
Kinkekaardid
Allalaaditavad tarkvaratooted
Mõned tervise- ja isikliku hügieenitarbed

Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.

Palun ärge saatke oma ostu tagasi tootjale.

On teatud olukordi, kus tagastatakse ainult osaline tagasimakse (kui see on kohaldatav)
Ilmsete kasutusjälgedega raamat
CD, DVD, VHS-kassett, tarkvara, videomäng, kassettlint või vinüülplaat, mis on avatud
Kõik esemed, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast
Kõik kaubad, mis tagastatakse rohkem kui 30 päeva pärast tarnimist

Tagasimaksed (vajadusel)
Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
Kui teid kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud päevade jooksul automaatselt krediit.

Hilinenud või puuduvad tagasimaksed (vajadusel)
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega. Võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.
Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega.
Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel raha tagasi saanud, võtke meiega ühendust aadressil sales@shopsta.com.

Müügiesemed (kui on)
Tagastada saab ainult tavahinnaga kaubad, sooduskaupa kahjuks tagastada ei saa.

Vahetused (vajadusel)
Vahetame esemed välja ainult siis, kui need on defektsed või kahjustatud. Kui teil on vaja see sama kauba vastu välja vahetada, saatke meile e-kiri aadressil sales@shopsta.com ja me korraldame teie eest asendamise.

Kingitused
Kui kaup märgiti ostmisel ja otse teile tarnituna kingituseks, saate oma tagastamise väärtuses kinkekrediiti. Pärast tagastatud kauba kättesaamist saadetakse teile kinkekaart.

Kui kaupa ei märgitud ostmisel kingituseks või kui kinkija lasi tellimuse ise teele panna, et teile hiljem kinkida, siis saadame kingituse tegijale raha tagasi ja ta saab teie tagastamisest teada.

Saatmine
Toote tagastamiseks võtke ühendust meie klienditoega aadressil sales@shopsta.com või meie veebisaidil oleva kontakti lehe kaudu.

Kauba tagastamise eest vastutate ise oma saatmiskulude eest. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamiskulud.

Sõltuvalt teie elukohast võib aeg, mis kulub teie vahetatud toote teieni jõudmiseks, erineda.

Kui saadate kaupa üle 75 $, peaksite kaaluma jälgitava saatmisteenuse kasutamist või saatmiskindlustuse ostmist. Me ei garanteeri, et saame teie tagastatud kauba kätte.

-----